I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, July 9, 2012

dr.dre punya keja

assalamualaikum..

jenguk menjenguk kedai inche beats sambil mengunyah keropok ori dari ganu. bulau mata aku menengok menatang nih. dari awal-awal zaman si beats ni muncul aku dah tergoda sangat sangat dah. niat, hajat, kemahuan di hati memang la nak sangat beli. tapi keadaan masih belum mengizinkan. jadi aku cuma usha-usha saje lah kedai-kedai yang ada. 


aku suka si beats ni sebab kualiti dia yang superb. dekat pasar karat, kedai-kedai henpon memang melambak. tapi nak cari yg ori cuma ada dekat kedai-kedai tertentu je. harga dia pon, memang superb lah angkanya. alah membeli menang memakai, mungkin ?


bila tengok member update pasal dapat beats by dr dre yg ORIGINAL harga boleh cukup makan sebulan ni, aku rasa macam **** ar.! buat aku rasa nak pi sepak dia guna Tendangan Leopard Angin Berpadu je. jilake.!


wa bekenan dengan yg kaler putih ni. nampak semat je. 

ni earphone. tak tau ke?

kat sini lah aku dok menangis guling-guling mengenang nasib. takpe. nanti aku kawin aku minta menatang ni jadi hantaran. muahahaha.! baru puas hati aku.!

-- boleh dapatkan beats ni dekat apple store jugak. 
-- behind every champion, there's beats - beats punya trademark
--maaf ayat kali ni sangat tak skema ^^





No comments: