I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 26, 2015

Tolong la jawab soalan gua ni

Assalamualaikum..

Harini gua serabut sikit. Entah lah.  Susah gua nak cerita sebenarnya. Sebab tu la gua tulis. Gua serabut ni,serius gua serabut.  

Dalam hidup ni, kita memang akan lalui masa masa yang macam ni.  Hidup gua sekarang ni penuh dengan warna. Macam macam kaler ada. Kaler yang gua tak pernah tahu kewujudan dia pun ada. Gua tengah cari jalan macam mana gua nak rasional dengan apa yang berlaku dalam hidup gua sekarang ni.  

Sebenarnya lagi sekali...  Gua tetiba takde idea nak update apa. Engkorang nampak kan betapa serabutnya otak gua sampai nak update pun tetiba gua ketandusan idea. Walaupun gua ni bukan lah power sampai ada idea yang mencurah-curah,  tapi harini memang loser betul. 

Gua serabut.  Gua sedih.  Gua nak tanya ni, perlu ke gua suarakan apa yang ada dalam hati gua sekarang ni'? Perlu ke? Engkorang rasa, dengan memuaskan nafsu soalan gua, mampu ke gua kembali tenang?  Hm. 

No comments: