I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 5, 2015

Hm

Assalamualaikum..

Yo. Apa khabar engkorang semua? Gua harap sihat lah ye. Tujuan gua menulis hari ni adalah sebab gua dah lama tak menulis. Tapi kalau takde tujuan pun engkorang peduli apa, ye dak?

Sebenarnya gua tengah sedih ni. Entah lah. Gua rasa kosong sikit. Mungkin faktor usia yang semakin meningkat yang membuatkan gua rasa macam ni. Sebenarnya untuk kali kedua, gua rindu. Gua rindu kat tiga malaon yang menggamatkan hidup gua dengan macam macam perangai. Sahabat gua masa kekecik dulu. Zaman sekolah kira zaman kekecik lah, ye dak? 

Gua rasa.. macam kurang dah masa kitorang bersama. Mungkin sebab dah dewasa, masing masing ada komitmen tersendiri. Sibuk dengan hal sendiri. Takpe. Gua faham. 

Gua ni memang kaki emosi. Sebab gua bukan jenis yang easily attached. Tapi bila dah terattached, gua jadi overly attached. Tapi cerita dia, gua ni egois. Saje tak nak tunjuk rapuh. 

Dah lah. Gua nak pergi menangis kejak. Engkorang bukan faham apa yang gua rasa. Bai.

No comments: