I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 9, 2014

move on

Assalamualaikum..

Sejak semenjak menjak ni, aku rasa dah tak boleh nak masuk dengan lagu dalam playlist aku. Dah tak boleh nak layan band band jenis headbanging pecah speaker pecah suara tapi bukan pecah dara ni. 

Aku rasa.. jiwa aku dah makin tenang kot. Jadi dah tak boleh nak hadam genre lagu yang macam ni. Entah lah. Sesekali mungkin boleh. Tapi kalau banyak kali nak ulang ulang macam dulu tu, cukup 3 kali kepala aku pecah. Bila dah pecah tak dapat la aku nak berfikir dengan waras. Bila tak dapat berfikir maka macam mana aku nak jadi belia yang berjaya? Gua rasa berwawasan betul bila tulis beria-ia sangat ni.

Untuk ngkorang yang tegar dengan band macam ni, aku ucapkan selamat mendengar. Aku nak move on dah. Aku layan instrument je sekarang ni. Walaupun memang dah layan dari dulu. Tapi kali ni layan lebih sikit. Tenang betul rasa hidup ni. Kahkahkah

No comments: