I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, July 10, 2012

entry SEPESELL

assalamualaikum..

*ehem. ehem. entry kali ni sepesel sikit dari yang sebelum ni. ehem. ehem. cubaan keyboard. cubaan. semoga tidak punah punat punat di keyboard untuk menjalani tugas menaipnya kali ini.


saya ada kawan. nama dia ruzaini ahmad rashdaini basha. dia lah si penyebab musabab kenapa entry kali ni kena spesel, sebab dia request suruh tulis pasal keling kat sini. tidak lupa juga dengan muhamad firdaus ramlan sahabat baik nya yang turut tercalon. maap ruz. aku tak racist. jadi aku tak nak tulis pasal keling. tak nampak apa kaitannya keling dengan ruz dan firdaus? biarlah kami yang berkaitan sahaja yang tau. korang yang tak tau apa-apa, sila duduk diam diam dan minum susu tu elok elok.! aku lempang kang kalau bising bising.


jadi yang spesel nya kat sini, cuma tajuk je. aku terpaksa memerah otak aku sampai kering kontang bak gurun di sahara untuk menaip. selalunya kalau nampak keyboard idea aku akan mencurah-curah umpama hujan turun di tepi longkang, tapi kali ni jangan kan mencurah, tempias pun tidak terasa. betapa kering nya otak aku. nasib baik hati tak kering. 


ruz dan firdaus (atau nama manja dia epey), sepemergian kami ini diratapi sungguh sungguh oleh si amir hakim. mohon pujuk lah dia, jangan kasi dia terjun bukit kat depan rumah. kalau nak bunuh diri, mohon tunggu kepulangan kami. kami juga ingin menjadi tokoh pasukan sorak, yang bersorak memberi sokongan kepada sahabatnya. untung untung dapat selit muka dekat BH atau SINAR atau Metro Ahad, itu sudah memadai. kami tak minta lebih. hanya secebis keglemeran sahaja.


rakan-rakan yang disayangi, kita mungkin tak dapat pergi bersama. jangan risau, nanti kami bawa pulang cebisan cebisan tanah, pasir, rumput rumput segar di sana. kami kirimkan juga angin bayu teluk chempedak. akan kami bisikkan sahaja dari jauh. nampak tak? betapa sayangnya kami kat anda anda semua? nampak kan? jadi jangan lupa sambut kepulangan kami dengan semangkuk abc serta lapan biji takoyaki. ^^


kamu yang faham maksud saya, mohon jangan sengih sengih dan regret dengan promise anda. saya tak paksa, cuma nantikan Tendangan Kilat Kuda Alfro saya kalau anda berani memungkiri janji. :)


ini mungkin yang pertama dan terakhir aku tulis untuk kamu semua. mungkin tiada kesempatan lagi untuk menghupdate lepas ni. *muka sedih* tapi akan dipertimbangkan jika anda berkongsi sedikit not not merah atau hijau di dalam wallet mahal anda, untuk kesenangan kita bersama. hew hew.


yang kelast nya, semoga anda berpuas hati dengan warkah picisan ini. 


sekian. 

yang benar,
saya. ^^


-- aku memang suka guna format surat rasmi tidak rasmi.
-- credit to ayue kechik for the corporation :)

No comments: