I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, June 8, 2012

untuk KAMU ^^

assalamualaikum..

saya rindu kamu.
saya rindu kamu.
saya rindu kamu.

teringat akan kenangan kita. masa dolu dolu. zaman kegemilangan di sekolah. saya rindu kamu. kamu semua. rakan rakan. 

entah bila kita dapat berjumpa semula.
entah bila kita dapat berkumpul semula.
kembali bercerita. tentang kehidupan masing masing. 
tentang kenangan yang telah kita cipta satu masa dahulu. 

-- teringat zaman gila rubic cube
-- teringat zaman kena cubit masa kelas addmath
-- teringat zaman berkomplot tak nak masuk dewan masa koko
-- teringat zaman bercamping sama sama
-- teringat zaman berebut rebut pi kantin semata mata nak beli kopok
-- teringat zaman korang buat show masa hari guru 
-- teringat zaman cikgu merajuk dengan kita

dulu kelas kita selalu kena banned. ramai cikgu complain. but they don't know. what we have.
semangat wonderpets. wujud lagi tak sekarang ni ? ^^

-- to my dear friend yang tengah merajuk/sakit hati/terasa dengan aku baru baru ni, sorry bro. there's nothing more i can say. forgive me, ey? :(


 

No comments: