I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, June 24, 2012

in LOVE

assalamualaikum..

ada yang bertanya, kenapa lately ni status update aku dekat fb, tuiter mostly jiwang-jiwang. entry blog pun lebih kurang. katanya aku sedang dilamun cinta. ehe. mostly ka? tak perasan pula. and, is it really jiwang? sungguh, aku tak perasan.


aku tulis apa yang aku rasa, dengan harapan mungkin bakal suamiku nanti terbaca, dan terus masuk meminang. hahha. 


jangan tanya siapa bakal suami aku. aku masih menanti dia turun dari langit, dan didatangkan untukku. cewaah.!


hahha.! okey. enough with the cheesy words.


no people. i'm not in love. true. maybe my words tell you that i am, but truth to be told is i am not. i just love to hear some beautiful love song, beautiful love words. 
if you can consider it as falling in love, then, yes. i'm in love. ^^


here, istikharah cinta by sigma. yes. i'm in love with this song. :)



-- tulisan kita kadang-kadang boleh disalah tafsir. kita tulis begini, orang yang membaca anggap ia begitu.
-- kita hanya menulis, mereka yang membaca yang akan membuat penilaian.
-- hitam penilaian mereka, maka hitam lah kita dimata mereka. jika putih, maka putih lah ia.
-- stop assume. ask. :)

No comments: