I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 2, 2012

Admire ^^

assalamualaikum.. 

baru lepas tengok super spontan episod akhir. sangat sangat sangat terharu dengan JOZAN. ya. saya admire persahabatan mereka. :')
sungguh, mereka sangat sweet.! hubungan persahabatan mereka sangat awesome.! :)

semoga persahabatan mereka sentiasa dibawah lindungan Allah. terhindar daripada khianat, niat jahat mahupun sifat dengki manusia. amiin.

i am jozanerzz. ^^


-- saya juga mempunyai sahabat yang saya sayang. semoga persahabatan kami kekal didunia dan akhirat. semoga persahabatan kami dibina atas dasar kasih sayang seorang sahabat kepada sahabatnya dengan jujur dan ikhlas.  
-- saya mungkin bukan seorang sahabat yang baik. namun saya bersyukur kerana Allah memberikan saya sahabat yang ohsem dan sentiasa bersama saya. ^^ 

No comments: